niedziela, 27 listopada 2016

Czyli jednak Demon powróci | Code Geass: Fukkatsu no Lelouch |

No i jednak się stało, Demon powróci wraz z nową odsłoną Code Geass, mianowicie "Fukkatsu no Lelouch", czyli "Zmartwychwstaniem Leloucha".

Z tego co można było się dowiedzieć na zjeździe 10-tej rocznicy Code Geass, dostaniemy 3 film oraz nowy "projekt", który może okazać się nowym sezonem w styczniu 2017 roku.Wydarzenia będą odbywały się kilka lat po tych z Zero Requiem.I to w sumie tyle.

Moja opinia nie zmieniła się.Nadal mam obawy, że twórcy to zepsują, no bo w końcu trzecie już zmartwychwstanie głównego bohatera nie będzie już takie fascynujące jak tego pierwszego razu.
W sumie to ciekawe jak potoczy się motyw z Suzaku, no bo w końcu to on przejął maskę Zero i pogrzebał w grobie swoją starą tożsamość Kurugiego, a skoro Lelouch powraca...
I w sumie to tyle, zdam się na twórców, może rzeczywiście stworzą coś tak dobrego jak dwie poprzednie serię, a może będzie to tragedia i odbierze mi dobre wrażenia z Code Geass.

No i tak na marginesie - nie uśmiercajcie mojej wspaniałej waifu, Cornelii, bo będę smutny i się załamię i się pogorszę w nauce i...a dobra, oni i tak tego nie czytają.
W każdym razie, najlepiej aby nikogo nie uśmiercano, no chyba że Kallen, Guilforda, Suzaku i Ninę (musimy pomścić biedne stoły).Ich to akurat z chęcią bym wyrzucił z tej serii.

9 komentarzy:

  1. Znowu pierwsza! Jupi! ^^ Ja się przez przypadek na fb dowiedziakam się o tytule 3 sezonu. I teraz normalnie mam z tego taką podnietę i cały czas tylko mówię : Mój husband zmartwychwstanie ^^.Potem po tłumaczu szukam co to znaczy : Fukkatsu. I nie znalazłam, cholery jedne nie tłumaczą! Gdyby dali jakieś fajne i ciekawe wątki jak w poprzednich 2 sezonach to by było naprawdę super (bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo super). Jeśli zwalą serię to postaram się ją obejrzeć do końca. Mam nadzieję, że będzie więcej robotów i tych walk,bo to mi się podoba ^^. Ciekawe jaka będzie ścieżka dźwiękowa, kreska, opening, ending. W styczniu następnego roku ech również Kuroshitsuji : Book of the Atlantic 21.01.2016 znam datę! Ostatnio znajoma mnie męczy bym obejrzała Yuri!On ice i to jest yaoi, ale ja nie chcę. HELP ME!
    A tekst Laviaja to ci podam na Wattpadzie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś się o to "fukkatsu" mnie spytać przecież! ;-;

      Usuń
    2. Yuri!!! on ice nie jest takie złe, to naprawdę dobra sportówka, ale te podteksty yaoi aż rażą w oczy.
      W sumie to na początku myślałem, że to będzie o lesbijkach na lodzie, ale cóż, (niestety) wyszło inaczej.
      Pozdrawiam mistrzu.

      Usuń
    3. Ale ja jestem leniem i nie chciało mi się ^^. Poza tym zabrałam się za tłumaczenie pewnego vocaloida. Miałam niby jechać na lodowisko w ostatnim czasie,ale wyszło że nie mam transportu :(. Ale pewnie i tak zamiast na łyżwach ślizgałabym się na pupie XD

      Usuń
  2. Ty przestań gadać o śmierci Cornelii, bo wykraczesz!
    Tak się nie stanie, ok? Wdech, wydech. Już lepiej?
    Kallen ma OBOWIĄZEK zginąć, no bo jak inaczej.
    Na szczęście nie trzeba na trzeci sezon długo czekać.
    MOŻLIWE - ale tylko możliwe - że tytuł jest tylko sugestia (byłoby fajnie).
    Przypomnij, co się stało z C. C?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się boję :c Nie mógłbym znieść aby moja piękna waifu umarła.W sumie wtedy byłbym nekrofilem, a tego też nie chcę.
      Karyna ze Szczecina powinna umrzeć już w pierwszym sezonie ;-;
      C.C odjechała sobie na sianku gdzieś na wieś i postanowiła nie wplatać się już w wojenne życie (najprawdopodobniej) została również uwolniona od klątwy wiecznego życia.

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że będzie trzeci sezon ^.^ Już nie mogę doczekać się 2017 roku tyle nowych anime <3 Zwariować można ? Nie martw się Adziu nie chce mi się wierzyć, żeby tak ważną osobistość jak Cornelia uśmiercić lub zrobić coś innego. Kallen niechaj zginie ! Tak pomścijmy biedne stoły! Mam nadzieję, że będzie romans pomiędzy Lelouch'em a C.C.Dziękuje, że informujesz nas na bieżąco :* Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Code Geass jest jednym z moich ulubionych anime ;D Wiele razy czytałem na różnych forach dyskusje o tym, czy Lelouch przeżył. Wielu, tak jak ja wierzyło, że on żyje i się jeszcze kiedyś pojawi :D ta ostatnia scena na wozie z sianem... :)

    OdpowiedzUsuń