piątek, 19 sierpnia 2016

Top 10 moich znienawidzonych postaci z anime

Widzieliście już postacie, które bardzo lubię, więc teraz nadeszła pora na postacie, którymi dosłownie "gardzę".Nie jest ich tak dużo, więc postanowiłem, że nie będę dzielił na płci i wrzucę wszystko do jednego wora.

10.Alois Trancy [Kuroshitsuji]

Alois jest księciem rodu Trancy i głównym antagonistą w drugim sezonie Kuroshitsuji.Czemu go nie lubię? Bo ma wszystko i przez to zachowuje się jak rozkapryszony bachor.Całą swoją nienawiść przekłada na niewinną pokojówkę, a gdy jest na granicy śmierci to płaczę.Ja rozumiem, że on miał ciężką przeszłość, ale do jasnej cholery, to nie powód, by wydłubać pokojówce oko! 
Podsumowując: Nie lubię go.

9.Yukiteru Amano [Mirai Nikki]

Yukiteru nazywany przez znajomych "Yuki" jest jednym z posiadaczy Pamiętnika Przyszłości.Już od pierwszych odcinków można zobaczyć, że jest odizolowany od społeczeństwa i nie spędza zbyt dużo czasu z rówieśnikami.No i nie byłoby to tak denerwujące, gdyby nie to, że jest straszną ciotą.Boi się dosłownie wszystkiego, ciągle płaczę, nie wie jak wyjść z poważnych sytuacji.Jak tak teraz spojrzę na jego związek z Yuno, to wnioskuje, że to ona gra "mężczyznę".

8.Envy [Fullmetal Alchemist]

Envy to homunculus z jednego z moich ulubionych tytułów: Fullmetal Alchemist.Czemu go nie lubię? Otóż, zachowuje się strasznie arogancko.Ma wielkie mniemanie o sobie i gardzi ludźmi.Nie ma się co dziwić, w końcu jest homunculusem, ale w porównaniu do swojego rodzeństwa, gdy mu coś nie wychodzi to płaczę, zupełnie jak Alois.

7.Jellal Fernandes [Fairy Tail]

Tak samo jak większość postaci z Fairy Tail, Jellal jest magiem.Nie takim zwyczajnym, bo przez parę odcinków grał rolę antagonisty.Na początku wydawał mi się obojętny, ale przestałem go lubić, gdy cały czas podwalał się do Erzy, a gdy ta mu wreszcie uległa, złamał jej serce mówiąc, że ma już narzeczoną.

6.Mine [Akame ga Kill!]

Jak już pisałem, bardzo lubię tsundere, ale Mine ani trochę mnie do siebie nie przekonała.Te różowe 155 cm cały czas krzyczało i przechwalało się, zwłaszcza w kierunku do głównego bohatera - Tatsumiego, a swoje uczucia wyznała mu dopiero na łożu śmierci.

5.Yui Kurata [Trinity Seven]

Ten gif opisuje jej całą osobowość.
Yui należy do tytułowego Trinity Seven, mimo to nie widziałem, aby była jakoś szczególnie użyteczna.Gdy tylko zobaczyła głównego bohatera, nazywa go "braciszkiem" i tuli się do niego jak masło do chleba.Strasznie wkurzające dziecko.

4.Wszyscy [Diabolik Lovers]

Wszyscy w Diabolik Lovers byli wkurzającymi amebami umysłowymi, a nagrodę największej otrzymuje: główna bohaterka, Yui Komori! Sadystyczni bracia jedyne co robili to zaciskali kły w szyi tej jakże "ślicznej" blondynki, a ta jakże "śliczna" blondynka to ignorowała.Później jeszcze doszli Cornelia i Richter, którzy również inteligencją nie grzeszyli.Moim ulubieńcem z tego tytułu został kamerdyner z pierwszego odcinka.

Właśnie przekroczyliśmy listę postaci, które mnie wkurzały.Teraz zagłębmy się w tych bohaterów, przez których miałem ochotę rzucić oglądanie anime i wyjechać w Bieszczady. 

3.Kallen Stadtfeld [Code Geass]

Kallen Stadfeld lub jak kto woli, Kallen Kozuki, lub jak to ja mówię, Kallen Suka to postać zbędna dla serii Code Geass.Cały czas się wpychała do spraw, w których była kompletnie niepotrzebna jak np. walka Leloucha z Euphemią.Oprócz swojej głupoty jest również ślepa, ponieważ przechwalała się, że uśmierciła Jeremiacha, lecz ten po prostu uciekł z miejsca domniemanej śmierci.Grzecznością również nie grzeszy.No i na zakończenie: przeszkodziła w tym pięknym momencie, co spowodowało, że krzyknąłem na cały głos: "Kallen ty suko!"

2.Itou Makoto [School Days]

Kolejna ciota typu Yukiteru Amano, lecz tym razem ciota, która postanowiła skorzystać z okazji swojej popularności i stworzyć własny harem z dziewczyn, które były w nim zakochane.Kompletny kłamca i nic nie warty idiota.Żeby nikomu nie spoilerować, mogę jedynie powiedzieć, że dostał zasłużoną karę pod koniec serii.

1.Shouichi Makise [Steins;Gate]

Jest takim idiotą, że nawet żadnego gifa z nim nie ma :P.
Tutaj niestety nie obejdzie się bez spoilerów...
Z początku miał rolę zwykłego, szarego naukowca, ale w 23 odcinku dowiadujemy się, że jest on ojcem głównej bohaterki - Makise Kurisu jak i również jej zabójcą.Tak, ten drań był na tyle podły, że zabił własną córkę, bo był zazdrosny o jej ambicje i bał się, że ona zostanie lepszym naukowcem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A jakie postacie wam nie przypadły do gustu? Możecie pisać w komentarzu!

Wyniki wyszukiwania

13 komentarzy:

  1. Mnie denerwują wszystkie postacie tsundere. Serio, nie potrafię ich przetrawić. Już wolę psychiczne yandere XD Nie przepadam też za postacią Black Stara z "Soul Eatera".
    Tych znienawidzonych przeze mnie bohaterów było o wiele więcej, ale nie chce mi się ich wszystkich wymieniać XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Black Star jest całkiem znośny xD.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Szczerze nie lubię Aloisa. Gdy pojawił się po raz pierwszy, pomyślałam że może go polubię. Scena z wydłubywaniem oka zmieniła wszystko. A Yuki... Yuki jest skończoną ciapą i tyle.
    Super post, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alois zgadzam się mistrzu.Patrząc na resztę postaci kojarzę, choć nie wszystkie anime oklepałam przyznam szczerze. Kallen wściubia nosa w nieswoje sprawy.Alois na początku sadist a potem robi z siebie płaczące dziecko.Nie dziwię się, że Klaudiusz go uśmiercił.Ja bym z jego posiadłości uciekła,a wystarczy wypić RedBulla, który doooda mi skrzzzyyydeł.Pozdrawiam mistrzu gifów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z RedBullem mnie rozbawiło xD.
      A propo, mistrzu obejrzałaś już całego Code Geass?
      Pozdrawiam mistrzu.

      Usuń
  4. Mnie wkurzała Onodera Kosaki XP.Nie wiem czemu ,ale zawsze gdy, pojawiał się Raku pliła buraka ,jękała się i miała ochote uciec(najlepiej przez okno ;-;).Na dodatek miała wkurzający głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale sądząc po charakterze, nie polubiłbym jej.

      Usuń
  5. Mnie wkurzała Onodera Kosaki z Nisekoi.Nie wiem czemu ,ale zawsze gdy, pojawiał się Raku pliła buraka ,jękała się i miała ochote uciec(najlepiej przez okno ;-;).Na dodatek miała wkurzający głos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Adi. Nie wiem może jestem jakaś głupia ale ja lubię Aloisa a za to nie lubię Hannah. Wiesz co nie mam zbytnio znienawidzonych postaci ale nie lubię ciot, i idiotycznej Yui z Diabolik Lovers... rozumiem, że się ich boi ale może im dać chociaż w buzię... a chłopaków lubię a najbardziej Reij'ego. A dlaczego ? Mieli trudne dzieciństwo itp. Teraz biorę się Code Geass i mogę powiedzieć, że zapowiada się mega ciekawie. I co przygotowane zeszyciki do szkoły ? U mnie jeszcze nie ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś głupia, po prostu masz inny gust :)
      Code Geass jest zajebisty, polecam obejrzeć całe dwa sezony.
      U mnie już wszystko przygotowane, ale nie za bardzo się cieszę na myśl o szkole...
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. A ja kocham wszystkich w Diabolik Lovers (More blood) AxY is my life and Ayato jest przecudny... <3

    W skrócie kocham to anime i anime z demonami/wampirami

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkurzająca to jest Ichigo XD (Darling in the franXX)

    Jak ona śmiała przeszkadzać Hiro i Zero Two

    OdpowiedzUsuń