środa, 29 czerwca 2016

Cosplayerzy w Rozmowach w Toku

Każdy chyba zna ten jakże "inteligentny serial z "inteligentnymi" ludźmi, lecz nie każdy lubi go oglądać.Do takich osób zaliczam się ja, który nie rozumie fenomenu tych wszystkich młodzieżowych seriali typu "Szkoła" czy "Trudne Sprawy", wolę raczej filmy.Mniejsza o to, wczoraj postanowiłem włączyć dla beki któryś z tych tasiemców i padło na "Rozmowy w Toku".Odcinek wybrałem po ciekawym tytule "Żyję w bajce, bo rzeczywistość to nuda", i o to opis tego epizodu:

W tym programie przeszłość spotka się z przyszłością. Tylko u nas żołnierz armii Napoleońskiej uściśnie rękę bohaterowi japońskiej mangi i tylko u nas elf przytuli się do zombie....

Zachęcające, co nie? 

Przejdźmy do ludzi tam występujących.

1.Wiktor = Mephisto Pheles

Mephisto pochodzi z anime "Ao no Exorcist", o którym już raz się wypowiadałem, a sama postać jest jednym z moich ulubionych bohaterów tego tytułu.W skrócie: jest demonem, lubi słodycze i potrafi zamieniać się w białego psa.Oto i jak wygląda nasz cosplayer:

Wiktor przyznał, że cosplay robił sam za pomocą maszyny i paru rad od krawcowej.Pracował nad nim aż trzy miesiące.Widać, że praca nie poszła na marne, bo strój rzeczywiście jest bardzo ładnie uszyty.

2.Wojtek i Lidka = Napoleońska para

Może i nie ma nic wspólnego z anime, ale trzeba przyznać, spoko wyglądają.Para na obrazku fascynuje się latami napoleońskimi i przebierają się jak ludzie z tejże epoki + Wojtek wydał 4k na strzelbę.

3.Robert i Kasia = Sebastian Michaelis i Grell Sutcliff

Tym razem mamy bohaterów anime "Kuroshitsuji", o którym też już się dość często wypowiadałem.Sebastian jest demonicznym lokajem i służy w posiadłości bogatego chłopca, który zawarł z nim pakt.Grell natomiast to shinigami lubiący damskie fatałaszki i Sebastiana.Oto i cosplayerzy:

Robert i Kasia są parą i przebierają się za lubiane przez siebie postacie.Romantyczne, czyż nie? Utożsamiają się ze swoimi postaciami i wzajemnie dogadują.Co do samego cosplayu, to ładnie wykonany.

4.Kalina = Zombie

Kalina uważa, że życie jest nudne więc przebiera się za zombie i wraz ze swoimi znajomymi w marszach tychże stworzeń, straszy ludzi.Tłumaczy, że robi to dla zabawy.Co do samego cosplayu to przeciętny, chociaż całkiem niezły makijaż.

5.Dominika = Lulu 

Lulu jest wróżkową czarodziejką z gry "League of Legends", a dalej nie wiem, bo LoL'em się nie interesuję.Przejdźmy do cosplayerki:

Dominika była chyba jedyną niepełnoletnią osobą w tym odcinku.Cosplay robi z pasji, co akceptuje jej mama i pomaga jej zrobić kostiumy, a skoro już o stroju wspominałem to stwierdzam iż jest niczego sobie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Piszcie w komentarzu. który cosplay wam się najbardziej podobał.
Link do odcinka: Link

4 komentarze:

  1. Hej mój drogi kolego ! Jak tam mijają wakacje? U mnie bardzo dobrze :) Maju od razu jak zobaczyłam twój rewelacyjny post <3 to od razu wzięłam się za oglądanie i jak ktoś mnie dobrze zna to moją ulubioną parą był Sebastian i Grell czyli Robert i Kasia <3 Ale Wiktor też wyglądał fajnie <3 Nie pomyślałabym, że może być coś takiego w " Rozmowach w toku" wcześniej lubiłam ten serial :) A właśnie widziałeś już moją listę anime, które mam zamiar obejrzeć? A znasz jakieś fajne filmy na podstawie anime ? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dobrze wakacje mijają ;D.
      Widziałem już twoją listę, całkiem nieźle się prezentuje.
      Filmy na podstawie anime? Jeżeli chodzi o takie anonimowane to na pewno: Ruchomy Zamek Hauru, Mój sąsiad Totoro, Wilcze Dzieci i Księżniczka Mononoke.
      Co do filmów aktorskich to Kuroshitsuji się tego doczekało, ale film wyszedł koszmarnie i nie radzę oglądać.Death Note też ma taki film, który już trochę lepiej wyszedł.Poza tym: Mushishi i Shingeki no Kyojin.

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuje :) Oglądałam film Kuroshitsuji i moim zdaniem wcale nie jest taki zły powiedzmy paroma słowami - po prostu mi się podobał ale każdy ma inny gust ;) I chętnie obejrzę tylko muszę skończyć Sailor Moon Crystal a gorąco polecam :) Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. 2020 pozdrawia.... Czy ktoś tu zna nazwisko Roberta? .......

    OdpowiedzUsuń