sobota, 2 kwietnia 2016

Dobry cosplay cz.3

Kolejna odsłona cosplay'ów.

1.Tomoe [Kamisama Hajimemashita]

2.Haruka Nanase [Free!]

3.Usui Takumi & Ayuzawa Misaki [Kaichou wa Maid Sama!]

4.Kaneki [Tokyo Ghoul]

5.Edmund Dantes & Haydee Tebelin [Gankutsuou]


6.Isaak Fernand von Kämpfer [Trinity Blood]

7.Light Yagami [Death Note]

8.Saitama [One Punch Man]

9.Dan Kuso & Shun Kazami [Bakugan]

10.Kuran Kaname [Vampire Knight]


A tak poza tym to jak spędziliście Prima Aprilis? U mnie nie było zbyt dużo dobrych żartów...

15 komentarzy:

  1. O mnie wcale nie było żartów :) Mega podobają mi się ich przebrania <3 A kiedy zrobisz jakiś quiz ? Bo obserwuje i czekam :) A obejrzałeś już do końca Death parade ? Bo ja wczoraj tak i nie mogę się z tym pogodzić :( Dlaczego Chiyuki musiała odejść a nie z nim zostać ? Jak odchodziła aż się wzruszyłam A może wiesz czy będzie drugi sezon ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zrobiłem quiz o Death Note.
      Tak,obejrzałem Death Parade już dawno i też zakończenie mi się nie podobało.Chiyuki powinna zostać z Decimem,bo białowłosy się do niej przyzwyczaił i później jak zrobił tą lalkę na jej podobieństwo...
      Drugiego sezonu niestety nie będzie,bo nie ma Chiyuki,ale jest odcinek specjalny "Death Bilard",gdzie występuje nasz poważny barman i jego czarnowłosa asystentka.

      Usuń
  2. Jej dzięki za info <3 A zajebisty ten quiz z serii Death Note <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo.
      Jeżeli podoba ci się mój blog,możesz dołączyć do witryny obserwatorów (to nad listą wyświetleń)
      Dzięki,że tak sądzisz,a rozwiązywałaś pierwszą część mojego quizu "Death Note"?

      Usuń
    2. Oczywiście co to za pytanie :) Pierwsza część zarąbista <3 a zdradzisz mi coś ? Będzie wątek miłosny w tym quizie ? A ja cię tam obserwuje nazywam się Katarzyna13 :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Już chyba jestem w obserwujących :) A nikt mi się nie włamie na konto ?

      Usuń
    5. Oczywiście,że nie.Kto miałby to robić?
      Jeżeli chodzi o quiz "Death Note",to tak będzie wątek miłosny z L lub Light'em do wyboru.

      Usuń
    6. Oj super ja wybieram od razu Lighta <3

      Usuń
  3. Z każdym cosplayem zmuszasz mnie abym obejrzała anime.Wpadnę przez ciebie w nałóg XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj,oglądaj.Każde serie tutaj przedstawione są tego warte :D

      Usuń
  4. Z każdym cosplayem zmuszasz mnie abym obejrzała anime.Wpadnę przez ciebie w nałóg XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka mam 1 małe pytanko :) Bo wiesz jakoś nie działa mi strona samequizy nie mogę się wylogować ani żadnych rozwiązywać bo nic się nie pokazuje i mam do ciebie pytanie bo nie wiem co z tym zrobić ? Jeśli nie wiesz to okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne błąd strony.Odśwież parę razy i wróć na nią.Ogólnie samequizy ma takie błędy,mi też się tak często robi.

      Usuń